då var det feber oxå...

Precis när man trott att alla blivit friska så kom 39 graders feber på Nelly i söndags.
Och jag mår sådär just nu... sov 2 timmar igår eftermiddag. Var helt utslagen. Men det är ju inte så konstigt heller för jag sover ju bara i snitt 6 timmar per natt. Sen gick jag och Hugo och la oss kl 21... då hade Jonas redan sovit sen 20.00.
Vilket ärligt småbarnsliv ha ha

Men allt går bara bättre och bättre här hemma. Hugo äter som en HÄST! Min mjölk har inte räckt till på kvällen så han har fått lite tillägg, vilket innebär att jag får ge han det varje kväll numera. Men det gör inget så länge jag kan amma honom resten av dygnet. =O)

Nu har han suttit korta stunder i babysittern. Och armar och ben går som en propell på honom där. Han försöker få tag på figurerna tror jag hi hi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0