Fredag!

Ja, då har jag och Hugo varit på begravning idag. Det var en jättefin begravning och Hugo skötte sig utmärkt!
Han charmade allihopa. Och jag tror alla tyckte det var kul att han var med. Då blev det både glädje och sorg. Man blir påmind att nytt liv föds också. De äldre tyckte han var SÅÅÅÅÅ söt och SÅÅÅÅÅ liten ha ha

Hämtade upp min syster P i morse och stannade till på Torp Köpcentrum innan begravningen.
Där hittade jag nästan allt som Nelly kryssat för i HM katalogen. Så det blev en peng draget på kortet Ihhhhhh.
Men BRA SAKER!!!

Det roliga var när jag kom hem... Då stod en naken Nelly och hängde i dörren. Hon längtade nog efter oss. Men hon och pappsen har haft en jättemysig dag. När vi kom innanför dörren visade jag henne Kittytröjan jag köpt men hon var bara intresserad av lillebror... så himla söt!

Varje gång han är vaken ropar Nelly... "mamma, lillebror är VAKEN" hur glad som helst. Och hon pussar och pysslar om honom. Hon är helt underbar nu med Hugo!

Här ser ni lite vad jag köpt idag...
Hon var ju tvungen att prova lite ;)







Inte så mycket rosa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0