Köpt pärlor idag!

Idag var vi iväg en liten sväng till leksaksaffären med mormor.
Och jag måste berömma Nelly för innan vi gick in så talade vi om att man bara fick köpa 1 grej. Och då upprepar hon och visar med pekfingret... "bara 1 grej". Så när vi hittat pärlorna så såg jag att vi var tvungna att köpa till gummiband oxå. Men då tittade Nelly argt på mig och visade med fingret "bara 1 grej mamma". HON E FÖR SÖT!!!
Så jag sa att vi köpte det andra till Hugo hi hi.
Hon brukar vara väldigt duktig när vi är i affärer. Det var några gånger i höstas som hon inte uppförde sig men det här ju till 2-års trotsen.
nybada och jättestolt! "Mamma, jag kan lälv (själv)



Sen var vi och åt lunch. Men glad i maten är hon inte än.
Tog även en sväng och bytte ngr kläder till Hugo.
Jag och mamma kunde inte motstå den här färgklicken till Nelly =O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0