Lite av idag...

Idag har vi träffat mormor i minicity.
Nelly var inte på ett jättebra humör men det visades vara för att hon var VRÅLHUNGRIG. Och det är ju inte jättekul att följa med i affärer. =O)

Fick bytt lite kläder eller rättare sagt skulle byta. Det blev inte så för jag kom ihåg kvittot men inte kläderna. Köpte i alla fall ett par söta byxor i stl 68 så får jag lämna tillbaka de andra en annan gång.



När vi kom hem satt Nelly och pysslade lite. Tror att hon kommer bli som mig när jag var liten. Kunde sitta och måla i timmar och gärna pyssla med allt möjligt. Hoppas att hon får lite av Jonas oxå så hon kan slutföra allt hon påbörjar med ;)




Sen har vi badat och tvättat håret! De har badat tillsammans idag... längtar tills de kan sitta i badkaret och leka och ha kul tillsammans!




Och så här somnar gärna Hugo mitt i vardagsrummet när det är full rulle runt omkring.
Han kommer väl inte kunna somna när det är tyst sen hi hi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0