Bröllop i sommar!

Ja, jag har nu varit runt överallt och letat klänning.
Har haft ett hum vad jag vill ha för jag tänkte satsa på en lite dyrare klänning som jag kan ha vid fler tillfällen... alltså fler bröllop m.m... Var inne i Göteborg i onsdags med mamma och Hugo. Så fort vi kom fram var det amningsdags så det blev en fika men sen gick vi nästan direkt till NK och inne på butiken Coast var ju rena himmelriket för mig.
SÅ MÅNGA SNYGGA KLÄNNINGAR!!! jag DÖR!!! Önskade att jag hade hur mycket pengar som helst och levde värsta lyxlivet med en massa festligheter att använda alla dessa klänningar på. Eller... nä... eller jo... ha ha
Trivs med mitt lantliv men älskar ju allt som har med störrefest att göra. Men mest att klä upp sig och piffa till sig. Sen går jag gärna hem tidigt ha ha

Men i alla fall... jag hittade MIN KLÄNNING! Men den fanns inte i min storlek. Så ringde de till NK i Sthlm och där fanns den MEN men en STOR tuggummifläck sa de. =O( TYPISKT! så jag släppte det och gick vidare. Men hittade inget annat.

Efter 5 timmar fick vi åka hem för att jag skulle hinna hämta Nelly. Och igår var jag i Kungälv med mamma Hugo och en trotsig liten dam (gör jag aldrig om) men hittade inget där heller. Så på hemvägen ringde jag butiken i Sthlm igen och det visade sig att det var INGEN stor fläck med tuggummi utan en mindre fläck som troligtvis var från en klister lapp. Så jag fick ner priset 250:- i alla fall och har köpt den via telefonen =O)
Så den dimper ner i nästa vecka hos mig!!!

Här är klänningen!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var snygg.....!!

2009-05-15 @ 22:32:12
Postat av: Anonym

vems bröllop? :)

2009-05-17 @ 17:43:42
Postat av: Malin

Superfin klänning vännen min. Du kommer att bli jättevacker på bröllopet. Och jag undrar också, vems bröllop? Jonas syster anar jag? Puss för nu

2009-05-18 @ 06:29:28
URL: http://www.metrobloggen.se/melbourne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0