Min bästa vän!!!

Malin... detta är till dig min vän!!!


SAKNAR DIG SJUKT MYCKET!!!
KRYA PÅ DIG!!!

Önskade att jag kunde ta bilen och hälsa på dig men det går ju inte.
Du är en aning för långt bort...Australien!
Förlåt att jag inte svarade på dina sms men sen Hugo kom till världen har min telefon hamnat längst ner.
Den som ständigt var varm av alla dessa telefonsamtal och sms.
Men jag har helt enkelt börjat acceptera att jag inte kan svara jämt nu när jag har 
två små pluttar som hela tiden behöver all uppmärksam.
När klockan är 21 har man fri tid och då sussar du så gott hi hi

Men vem vet... det kanske dyker upp ett litet förlåt brev i din låda om en vecka eller så ;)

PÖSS MALIN!!!
Hälsa Tristan ;) från oss alla 4

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket underbart fint meddelande till lilla mig. Det värmde verkligen så här i vintertider. Jag förstår mycket väl om du inte alltid hinner skicka tillbaka sms och så, självklart ska dina små fina barn få all din uppmärksamhet. Det är de väl värda. Jag blev bara lite orolig att något hade hänt, samt att jag ville höra din fina stämma - så jag ringde. Och det var så mysigt att höra din röst. På ett sätt gör det gott men på ett annat sätt gör det att jag saknar dig mer. Men sånt är livet. Du/ni får ha en underbar vecka så hörs vi snart igen. Varma och stora kramar från mig, Tristan hälsar tillbaka, och ps. vad tokigt att du hade köpt Peter Jöbacks julskiva i julas. Du måste lyssna på den om du har kvar den, den är riktigt riktigt bra! Puss för nu!

2009-05-18 @ 06:19:43
URL: http://www.metrobloggen.se/melbourne
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-18 @ 06:22:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0